Általános kérdések

  • Helyenként írnak jármű követéssel kapcsolatos szolgáltatásokról, másutt meg leszögezik, nem foglalkoznak GPS alapú jármű követéssel. Nincs itt ellentmondás? Open or Close

    ​Szerencsére, csak látszólag, hiszen a sok kiváló fedélzeti eszköz szállítóval való versenyzés helyett inkább a velük való együttműködést választottuk, azaz "csak" átvesszük, és tovább feldolgozzuk az általuk szolgáltatott információkat. Jelenleg is több hazai és nemzetközi cég megodásaival vagyunk képesek együttműködni.

  • Minden járműkövető rendszerrel van kiépített interfészük? Open or Close

    ​:) Természetesen nincs, de ezek száma folyamatosan gyarapszik, Jó példaként említhetjük a sok országban jelen lévő Webeye-t, vagy a szintén nemzetközileg is jegyzett Levelt, de a teljesen magyar eszközbázoson működő i-Data is a legkorábban illesztett rendszerek közt van.

  • Kezelnek-e fogyasztási normákat, illetve ezekhez igazodó fogyasztás kiértékelést tud-e a rendszer? Open or Close

    A fogyasztási információk kiértékelésekor - 2017 májusától - tudjuk kezelni a korrekciós tényezőket (klíma miatt téli-nyári időszak, vagy használati helyszín (főváros, megyeszékhely és egyéb) bontásban. A helyszín szerinti kiértékelés persze csak akkor lesz pontos, ha járműkövető rendszertől átvehető (vagy kézzel berögzített) km-hez kötött helyszín információink vannak.

  • Cégcsoportként dolgozunk, de a csoport autóit u. az a személyzet felügyeli.Jelent-e ez technikai, vagy licenszelési problémát, elég-e egyszer megvennünk a szoftvert? Open or Close

    ​Elég egy példányt venni és üzemeltetni, a díj a kezelt gépjárművek darabszámától és az igényelt rendszer funkcíóktól függ. Az egyes cégek adatait igény szerint egybe, vagy elkülönítve kezeljük.

  • A saját szerveren való telepítés lehetőségét 35 autóig nem engedi kiválasztani a Seafleet.hu árkalkulátora. Kérem, javítsák. Open or Close

    Ez nem hiba, hanem egy célszerű korlátozás. A helyi üzemeltetést igazából csak nagyobb (100 fölötti) autó darabszám esetén javasoljuk, mivel az professzionális üzemeltetési hátteret igényel. A felhő alapú használattal az Ügyfél és a szolgáltató dolga is sokkal egyszerűbb.

  • A jármű életútból ki tud-e a program valamit számolni? Ad-e a jármű százalékos értékére információt? Meg tudjuk-e állapítani, mennyit költöttünk egy járműre? Open or Close

    ​Igen. Az életút adatokat egyrészt a mindenkori események pontos visszakövethetősége érdekében tároljuk, másrészt ezekre az adatokra alapozottak az időszakokhoz kötött, vagy időszak független költség kimutatások, amik kérhetők járműre, vagy járművek (pl. szervezeti egységenkénti) csoportjaira, összesítve, vagy költség típus szerinti bontás szerint, táblázatos, és/vagy grafikus megjelenítéssel.

    A jármű futásteljesítmény szerinti százalékos értékváltozására jelenleg nincs kimutatásunk, de terveink közt szerepel ennek elkészítése.

  • 999 Ft / autó áron kínálják a Ginop 3.2.2 keretében a rendszerüket. Nem drágább ez, mint az amúgy hírdetett ár? Open or Close

    ​Nem, a teljes csomag esetében a listaár 1.109 Ft helyett lett 999Ft / autó / hó.

    Akinek a dealeri funkciókra nincs szüksége, természetesen még kedvezőbb díjon, a választott funkcionalitáshoz igazodva 239-724 Ft/hó/autó között bérelheti a licensz használati jogot, ráadásul ebben a (GINOP 3.2.2 azonosítójú) programban automatikusan jár a 10% kedvezmény minden kapcsolódó költségből.

  • Szerver oldalon milyen HW-SW környezetben használható a SeaFleet gépjármű flottanyilvántartó rendszer? Open or Close

    Ha felhő szolgáltatásként veszi igénybe, ezzel nem kell foglalkoznia.

    Saját üzemeltetés esetén Linux szerver szükséges.

    • Alkalmazás szerver: HYPER-V környezet CPU: 2 db, RAM: 4 GB, HDD: 100 GB
    • Op. rendszer: CentOS release 6.3
    • Alapszoftver: Glassfish 3.x, JVM 6+
    • Adatbázis szerver: HYPER-V környezet CPU: 2 db, RAM: 4 GB, HDD: 100 GB
    • Op. rendszer: CentOS release 6.3
    • Oracle Database Express Edition 11g Release 2 for Linux x64

    Kliens oldal: Internet Explorer 8+, Ms Office 2007, vagy Open Office, Adobe Acrobat Reader

  • Milyen cégméret (vagy autó darabszám) esetén alkalmazható gazdaságosan a Seafleet? Open or Close

    Inkább az autó darabszám a meghatározó szempont, bár korábbi elképzeléseinkkel ellentétben már nem érzünk racionális korlátokat. Legkisebb ügyfelünk csupán 4, a legnagyobb 3000-nél több autót kezel. Műszaki korlát tehát nincs, inkább gazdaságossági szempontok vannak.

    20-30 autó fölött már egyértelműen jönnek a rendszer (mint célszoftver) használatának az előnyei, hiszen egyszerűen rend lesz, megszünnek a pontatlanságok, átláthatóak lesznek a költségek, minden a helyére kerül. A költségek elemezhetősége, átláthatósága mindenképpen kiadás csökkentést okoz, miközben az élőmunka igény csökken. Nagyobb darabszám esetén fenti előnyök egyértelműen fokozódnak, ebben a sávban minden az irracionális Excel kupacok ellen szól.

    Egy kérdés maradt: néhány (20 alatti) autóra érdemes-e?

    Ha csak annyit érünk el, hogy nem felejtünk el autópálya matricát venni, vagy nem a rendőrtől tudjuk meg, hogy lejárt a műszaki, vagy a jogosítvány, már megtérül a ráfordításunk a büntetések megspórolásával. A rendteremtés a nyugalmunkra is pozitívan hat, az meg egy igen kellemes mellékhatás, hogy átlátjuk a költségeinket. Ezekkel a dolgokkal pedig 20 autó alatt aligha lehet racionálisan foglalkozni eszköz nélkül.

  • Van-e lehetőség az adatok kimentésére? Open or Close

    Igen. A minden blokkban rendelkezésre álló „Adatok megtekintése” funkcióban található egy Export CSV. A megjelenő táblázat adatai tehát kimenthetőek.

  • Hogyan és mennyi idő alatt történhet az üzembe helyezés? Open or Close

    Technikailag felhő alapú használati szándék esetén kvázi azonnal, de a szerződéskötést követő következő munkanapon biztosan megkezdhető a rendszer használata. Helyi telepítés esetén tapasztalatunk szerint az igazi korlát az, hogy a megrendelő mikortól tudja biztosítani a megfelelő környezetet. Az üzemszerű használathoz persze meg kell ismerni, adatokkal fel kell tölteni a rendszert, ami már nem - csak - a szállítón múlik.

  • Miért vennék külön szoftvert, ha Excelben is tudom kezelni azt a 30-50 autót? Open or Close

    Az Excel tényleg mindenre jó, ahogy a drót is. Ha a feladat megoldható vele, kár is másban gondolkodni. Ha viszont fontos, hogy bízhassunk a bevitt adatok sérülésmentességében, vagy abban, hogy mindenki csak azt lássa (és piszkálhassa), amihez joga van, vagy szeretnénk üzemeltetési kimutatásokat, átlátható életútkövetést, esetleg eseményekhez kapcsolható dokumentumcsatolási és riasztási lehetőségeket, … jobban járunk egy erre a célra kialakított célszoftverrel. Aztán, ha az Exceltől mégsem akarunk teljesen elszakadni, a SeaFleetből bármikor kiexportálható adatokkal szabadon tovább „varázsolhatunk” kedvence táblázatkezelőnkben.

  • Küldhető-e értesítés egyszerre több személynek, illetve gépjárművenként másnak Open or Close

    ​Igen. Egy példán bemutatva:

    Tegyük fel, a beállított szabály a következő: 12 hónap múlva, vagy 30 ezer km megtétele után kötelező szerviz esedékes. Szándékunk (beállításunk) szerint kaphat riasztást az esemény bekövetkeztekor érvényes felelős használó, a flotta menedzser és menedzser autó esetén "mondjuk" a felelős használó asszisztense.  Szóval; teljes a szabadság :)

  • Átadás-átvételkor megadható-e a km óra állása? Open or Close

    Igen. Erre szükség lehet pl. a "Felelős használó" megváltozásakor, vagy "Kulcsos autó" átadás-átvételekor. Ilyen esetekben egy -a rendszer támogatásával, egy, az adott cégnél szabványosított- átadás-átvételi jegyzőkönyv is keletkezhet, amit a rendszer tölt ki az adott járműhöz tartozó aktuális adatokkal. Az eseményhez -igény szerint- fotók is csatolhatók.

  • Idegen nyelveken is használható a SeaFleet? Open or Close

    Igen. A program kezelőfelülete jelenleg magyar, angol és francia nyelven érhető el. A mindenkori igények szerint ez természetesen tovább bővíthető.

  • A gumik esetében hogyan történik a futásteljesítmény figyelése? Open or Close

    A gumik fel és leszerelésekor rögzítésre kerül a km óra állás, és a dátum is. Fenti információk alapján lekérdezhető a gumik élettörténete, ezen belül természetesen a futásteljesítmény is.

  • Korlátozva van-e a rendszerbe belépő felhasználók száma? Open or Close

    Nincs. A rendszert gyakorlatilag korlátlan számú felhasználó használhatja egy időben, sőt egy felhasználó akár több „példányban”, azaz egy gépen több ablakban, vagy egy időben több gépről (pl. egy PC-ről és egy tabletről) is beléphet.

  • Felülírhatók-e az Eurotax-ból átvett adatok? Open or Close

    Igen, bár erre viszonylag ritkán van szükség. Ilyen eset például, ha megváltozik a jármű önsúlya vmilyen átalakítás miatt. Általános szabály, hogy a forgalmiban levő adatok az irányadók, amik néha eltérhetnek a gyártó által megadottaktól (azaz az Eurotax.tól átvehető alapinformációktól).

  • Van-e lehetőség a SeaFleet felhő alapú szolgáltatására? Open or Close

    Igen. A rendszer működhet a vevő saját rendszerén (saját szerver), de lehetőség van a felhő alapú szolgáltatás igénybevételére is. Utóbbi esetben a telepítés, technikai üzemeltetés, vírusvédelem és adatmentés feladataival a vevőnek nem kell foglalkoznia.

  • Naplózza-e a rendszer a belépett felhasználók tevékenységeit? Open or Close

    Igen. A flottanyilvántartó rendszerben minden esemény naplózásra kerül (ki?, mikor?, mit?, miről?, mire?). A rendszerben fizikai törlés nincs. A logikai törlés is egy eseménynek számít. Így lehetőség nyílik a rendszerben történt bármilyen jellegű beavatkozás visszakeresésére.

  • Van-e lehetőség kedvencek menüt létrehozni? Open or Close

    Igen. Minden felhasználó (jogosultságától függően) a rendelkezésére álló menüpontjaiból saját igényei szerinti menüpanelt állíthat össze (Kedvencek menü), ami az oldal tetején mindig elérhető lesz. (pl. a leggyakrabban használt funkciók).

  • Figyelmeztet-e a rendszer a kritikus események határidejének bekövetkezésére? Open or Close

    Igen. Felhasználói jogosultságtól függően, a rendszerbe történő bejelentkezés után a nyitó képernyőn megjelennek

    • a felhasználói gépjármű tevékenységi eseményei (ToDo lista), riasztások,
    • kulcsfelhasználói jogosultság esetén a teljes gépjármű állomány riasztási eseményei gépjárművenként.

    A rendszer által küldött figyelmeztetéseken túl ki-ki saját magának is vehet fel kiegészítő feladatlistát.

  • Hogy juthatnak el hozzám a riasztások? Open or Close

    A ToDo listán túl (amit csak akkor lát a felhasználó, ha belépett), a lehetőségek a következők:

    • E-mail üzenetben Egy adott esemény bekövetkezésekor, vagy várható bekövetkezésére való figyelem felhívás céljából a rendszert használók meghatározott köre e-mail értesítést kap. Az értesítendő személyek körét mindig az adott funkció határozza meg.
    • SMS küldéssel Adott esemény bekövetkezésére való figyelemfelhívás céljából a rendszert használók meghatározott köre SMS üzenetet kap.
    • Rendszerüzenet Ebben az esetben a megcélzott felhasználó a programba történő belépéskor értesül az esemény bekövetkezéséről.
  • Kapcsolhatók-e az egyes funkciókhoz dokumentumok? Open or Close

    Igen. Szinte minden egyes funkciónál biztosítunk dokumentum csatolási lehetőséget. Ezek számát és kiterjesztését sem korlátozzuk. A csatolmányok nem linkként kapcsolódnak a rendszerhez, hanem magában az adatbázisban tárolódnak. Tipikus példa a beszkennelt törzskönyv, forgalmi engedély, adásvételi szerződés, biztosítási kötvény, vagy egy átadás-átvétel során, vagy egy baleset esetén készített fényképsorozat, de akár egy „rejtélyes zörej” szerviz számára készített hangfelvétele is csatolható.

  • Van-e lehetőség mobil eszközök alkalmazására a SeaFleet rendszer használata során? Open or Close

    Igen, platform függetlenül. Alapcélunk volt, hogy az alkalmazás mobil eszközökkel is elérhető legyen. A menü struktúrát és a karbantartó felületeket ennek megfelelően alakítottuk ki. Néhány funkció használata esetén kimondottan előnyös a mobil eszközök használata, úgymint káresemény rögzítése, vagy gépjármű átadás – átvétel, ahol pl. az eljárás során készített fénykép-, vagy filmfelvételek azonnal csatolhatók az eseményhez. Tipikus okos telefonos funkció pl. a hó végi (vagy aktuális) km óra állás bevitele.

  • Kezeli-e a program az adatok történetiségét? Open or Close

    Igen. Az adatok történetiség kezelése a SeaFleet rendszerben két szálon fut:

    • Valós idejű (rögzítés időpontja szerinti), illetve
    • Változás dátuma szerinti (manuálisan megadott tetszőleges dátum) szerinti történetiség kezelés.
  • Lehet-e a rendszerben több vállalat adatait egymástól függetlenül kezelni? Open or Close

    Igen. A SeaFleet „Flottanyilvántartó és Menedzselő rendszer” az üzemeltető és esetlegesen további társszerveinek adatait egyaránt kezelni tudja. Ez azt jelenti, hogy a funkciók használatához a rendszerbe bejelentkező felhasználót és vállalatát is azonosítjuk. Alapszabályként kijelenthető, hogy

    • a vállalatok adatai egymástól függetlenek, vagyis alapesetben a belépett felhasználó csak a saját vállalatának adatait láthatja
    • minden vállalatnak saját törzs és szótárállománya van
    • egy gépjármű egy időben csak egy vállalathoz tartozhat, de a gépjárművek mozgatása (átadás – átvétele) a vállalatok között engedélyezett.
    • a rendszerben a kulcsfelhasználó az a személy, akinek jogosultsága van bármelyik vállalathoz bejelentkeznie
  • Van-e lehetőség a flottakezelő program kipróbálására? Open or Close

    Igen. A SeaFleet teszteléséhez egy előre telepített DEMO gépjármű adatbázist is adunk, amit az ügyfél szabadon bővíthet/módosíthat. Mivel a Seafleet flottanyilvántartó rendszer a „felhőből” is működik, csupán egy böngészőre van szüksége rendszerünk kipróbálásához.

  • A Saefleet.hu weboldalon nem tudok 10 autóra árat képezni? Open or Close

    Árképzésünk „csomag alapú”, és a legkisebb csomag 20 autó kezelésére alkalmas. Az árkalkulációt lehetővé tevő web-es funkciónál a darabszám megadásakor csak a csomaghatárok darabszámai választhatók (1-20, 21-35, …)

  • A számomra szükségtelen funkciókat is meg kell-e vennem? Open or Close

    Természetesen nem. A rendszer moduláris, az egyes moduloknak önálló ára van, azaz a kihagyhatatlan alapfunkciók (mint autóban a kerék) kivételével a többi modul esetében van (kell/nem kell) választási lehetőség. Ezt a webes ár kalkulátor funkció is támogatja.
    A kihagyhatatlan alapfunkciókon túl a rendszer alapvetően 3 fő részből áll:

    • gépjármű nyilvántartás (szerviz, szabálysértés, káresemény, autópálya matrica, üzemanyag, kártya gumi események, biztosítási adatok, …),
    • kiegészítő funkciók (magánhasználat, tárolási adatok, bérletek/engedélyek, kulcsos autók, menetlevél kezelés).
    • tartós bérlettel kapcsolatos funkciók (ajánlatadás, szerződés nyilvántartás, pénzügyi elszámolás).

    Ez utóbbi kimondottan a gépjármű kereskedők számára releváns funkciócsoport.

  • Képes-e a SeaFleet rendszer adatkapcsolat kialakítására más rendszerekkel? Open or Close

    Igen. Mindkét irányba van ilyen lehetőség:

    • Adat IMPORT esetén automatikusan betöltjük a rendszerbe pl.
      • az üzemanyag forgalmazók (MOL, SHELL, OMV, ENI) számlarészletezőinek részletes adatait gépjárművenként (tankolás, mosás, vásárlás),
      • a gépjármű típusának nyilvántartási adatait az Eurotax rendszerből,
      • biztosítási adatokat a biztosítók nyilvántartásából,
      • útnyilvántartási adatokat a gépjármű navigációs rendszeréből.
    • Adat EXPORT esetén
      • számlafeladás az ERP rendszer számlanyilvántartása felé,
      • adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás a NAV felé,
      • nyilvántartási adatok, lekérdezések, riportok továbbítása különböző formátumokban (xls, csv, pdf, stb.).

    Fenti adatkapcsolatok nagyrészt standard módon kiépítettek, de egy ERP (ügyviteli, vagy vállalatirányítási rendszer) esetében szükség lehet egyedi interfészek kialakítására is.

  • Van-e lehetőség megrendelés esetén tömeges adatrögzítésre adatbázis importtal (pl. csv), annak publikus-e a szerkezete? Open or Close

    Alapban nincs ilyen interfész, (mert általában mindenki egyedi szerkezet alapján dolgozik) de megvalósítható. kérdés, hogy a kérdező által említett 10 autónál érdemes-e vele foglalkozni? Meglátásunk szerint 50 autó alatt kölséghatékonyabb a kézi bevitel, ami eleve biztosítja a konzisztens adatbevitelt.

  • Adunk-e támogatást a rendszer felparaméterezésére? Open or Close

    A rendszer alapszótárait az üzembe helyezéskor feltöltjük. Ezeket a felhasználónak át kell nézni, saját igényeihez igazítani.
    A törzsadatokat (személy, partner stb.) a felhasználónak kell feltöltenie a saját adataival, de természetesen ehhez nyújtunk segítséget.

  • Útnyilvántartás készítésére alkalmas-e a szoftver? Open or Close

    Menetlevelet lehet rögzíteni, mint útnyilvántartást. Amennyiben az adott gépjárműben van GPS alapú járműkövetés, akkor az azzal való összekötés után a dolog automatizálttá válik.

  • A menetlevél rögzítés funkció kiváltja az autóban tárolandó és vezetendő menetlevelet? Open or Close

    Nem. A vezetett menetlevelek rögzítésére szolgál.

  • Van a szoftverhez felhasználói kézikönyv vagy a súgó ezt teljes körűen kiváltja? Open or Close

    Igen. A súgó teljeskörű felhasználói kézikönyv, ami nyomtatott formátumban is elérhető.

  • A jogosultságkezelést hol találom a szoftverben? Open or Close

    A rendszer felhasználói szerepkörön keresztül kapnak jogot, viszont a - a kérdező által tesztelt - demo rendszerben nem engedélyezett a szerepkör karbantartás.
    Minden funkcióhoz külön-külön lehet jogot adni, ezen belül pedig állítható, hogy milyen műveletek végezhetők (olvasás, új adat felvétele, módosítás, törlés).

  • Van-e üzemanyag-limit kezelés és elszámolás a rendszerben? Open or Close

    Igen, a személyre szabott üzemanyag keret kezelése időszaki bontásban, elszámolással a rendszer része.

  • Alkalmas-e a rendszer a költségelszámolások, dolgozói elszámolások kezelése? Open or Close

    Igen, a rendszerben a magánhasználat, a káresemény, a szabálysértés elszámolása esetleges feladása a pénzügyi rendszer felé megoldott.

  • Kezeli-e a rendszer a használatban nem lévő autókat (új, még ki nem adott autók, tartalék autó, értékesítendő autók, kárrendezésben lévő autók) ? Open or Close

    Igen, erre a gépjármű alapadatok között a gépjármű státusz állításával van lehetőség és ez történetileg kezelt adat.

  • Használat során gyakran előjönnek kisebb hibák, amikkel nem feltétlen kell szervizbe szaladni. Ha már ilyen okos ez a rendszer, segít-e nekem, hogy ezeket a következő szervizig ne felejtsem el? Open or Close

    Igen. Egy egyszerű felületen rendszámhoz rendelten –amolyan emlékeztetőként- rögzíthető minden apró, javítandó hiba leírása, ami aztán, mint kinyomtatott lista, vagy átküldött mail a munkafelvevőnél elővehető, így jó eséllyel nem marad ki semmi.

  • Van-e lehetőség a gépjármű használati jogosultságok beállítása ( státusz autók, job car, szervezeti egységhez rendelt pool autók, normál pool autók)? Open or Close

    Igen, a használati jelleg állítása része a gépjármű alapadatainak, melynek változása történetileg kezelt. Tudható például, hogy egy parkolási bírság esetében az adott jármű éppen kihez volt rendelve.

  • Hogyan biztosítja a rendszer a berögzített adatok lekérdezhetőségét? Open or Close

    Egyrészt minden funkció -a karbantartó (adatrögzítő) felület mellett- elkülönült lehetőséget biztosít az adatok lekérdezésére, megjelenítésére módosítási lehetőség nélkül.

    Másrészt a rendszerhez használható egy önálló riport készítő eszköz (spagobi), melynek segítségével akár a képzett végfelhasználó is összeállíthat lekérdező, elemző riportokat. A riportok exportálhatók XLS, CSV, PDF, stb, formátumba és tovább elemezhetők (vagy publikálhatók). Természetesen egy alap riportkészletet biztosítunk, illetve az egyedi igények szerinti riportokat is készséggel elkészítjük.

  • Mi vezérli az egyes felhasználók jogosultsági rendszerét? Open or Close

    A rendszer felhasználói szerepkörökhöz vannak rendelve és a szerepkörtől függően kapnak jogosultságot az egyes funkciók menüpontjaihoz. pl:

    Rögzítő  - csak adatbevitelt végző felhasználó
    Lekérdező - a rögzített nyilvántartási adtok lekérdezése módosítás nélkül
    Adminisztrátor - korlátlan jogosultság a teljes rendszerhez.

    Egy felhasználó több szerepkörhöz is tartozhat. Természetesen menüpont szinten is szabályozható, ki milyen funkciót használhat.

  • Tele a világ hasonló szoftverrel. Az önöké jobb-e bármiben, mint a konkurenseik megoldásai? Open or Close

    A szoftver vásárlás kicsit hasonlít az autó, vagy TV vásárláshoz. Ha pontosan tudom, mit is akarok, és használati (termelő) eszközként tekintek rá, úgy a racionalitás dönt, azaz a nekem szükséges funkcionalitást milyen mértékben, milyen szinvonalon és mennyiért kapom meg. Hogy ezt segítsünk megítélni, a funkcionalitást kitettük a webre az árakkal együtt, a színvonal megítélhetősége érdekében pedig szivesen tartunk bemutatót, illetve biztosítunk próbaverziót. A kérdést nem megkerülve azért pár konkrétumot is felsorolunk;

    • a rendszer teljesen vékony klienses, azaz az ön gépére semmit nem kell telepíteni, ha van Internet böngészője
    • a funkciók okos eszközökről is elérhetők (tablet, okostelefon). Természetesen, ezekről nem célszerű a sok adatot tartalmazó felületek használata, de pl. egy havi záró km okos telefonról is gond nélkül beköldhető
    • a kezelt adatok köre igen nagy mélységig elvihető. A gyakorlatban szinte csak az Ön igényei jelentenek korlátot
    •  adott járművek kapcsán teljes életút követést biztosítunk
    • jármű követő rendszerekkel összeköthető
    • költségszámlák (üzemanyag, szerviz, ...)  elektronikusan is átvehetők
    • rendelkezünk Eurotax kapcsolattal
    • ha van hozzá kedve (és kis tudása), Ön is készíthet kimutatásokat, riportokat,
    • a Seafleet több nyelvű (jelenleg a magyaron kívül angol és francia)
    • a napi munkát beépített workflow megoldásokkal is segíti, (pl. a használt jármű hibáinak összegyűjtésének a támogatásával is kézzelfoghatóbbá teszi a szervíz tevékenységet
    • Másrészt a rendszerhez használható egy önálló riport készítő eszköz (spagobi), melynek segítségével akár a képzett végfelhasználó is összeállíthat lekérdező, elemző riportokat. A riportok exportálhatók XLS, CSV, PDF, stb, formátumba és tovább elemezhetők (vagy publikálhatók). Természetesen egy alap riportkészletet biztosítunk, illetve az egyedi igények szerinti riportokat is készséggel elkészítjük.
  • Lehet-e riasztási eseményeket generálni funkcióktól függetlenül? Open or Close

    Igen, a programban rögzíthetők gépjárműhöz kapcsolódó (kötelező szerviz időpont kérés, téli gumiabroncs rendelés stb.), vagy gépjárműtől független (gépjárművezető privát eseményei stb.) emlékeztetők. Ezekre emlékeztetőnként adható meg riasztási időpont, illetve riasztási esemény (igen/nem).

  • Kezelhetők_e a rendszerben akár gépjárműhöz kötött, vagy gépjárműtől független gépek, készülékek vizsgálati eseményei (előírások, riasztások vizsgálati történet)? Open or Close

    Igen, a SeaFleet rendszerben megadhatók gépjárműhöz rendelt (emelőgép, aggregátor stb), vagy gépjárműtől független (targonca stb) eszközök vizsgálati előírásai (felülvizsgálat, karbantartás, ellenőrzés, egészségügyi vizsgálat, riasztási feltételei.

  • Alkalmas-e a rendszer a zöld rendszámú gépkocsik specifikus kezelésére? Open or Close

    Igen, ezek megkülönböztetett kezelése nem okoz gondot. A nyilvántartásban ezek a gépjárművek -a vizuális megkülönböztetést is támogatva- zöld háttérszínnel jelennek meg (a szín rendszerparaméterben állítható). A zöld rendszámú gépjárműre történt árképzési felületen a flottaszolgáltatási sorok felváltva fehér – zöld háttérszínnel jelennek meg. A zöld rendszámú gépjárműhöz, illetve ajánlathoz készített sablonok is megkülönböztetett desig-nel jelenhetnek meg.

    Zöld rendszámra képzett ajánlat esetén a program nem enged

    • regisztrációs adót,
    • cégautó adót és
    • teljesítmény adót rögzíteni.

    Mind a gépjárműnyilvántartás adataiban, mind pedig az árajánlatok között lehetőség van szűrési feltételekkel csak a zöld rendszámú gépjárművek megjelenítésére.

Értékesítők és leasing cégek

  • miell-quality-logo.jpg
  • corvus-telecom-logo.jpg
  • futurefleet_logo.jpg
  • rentasystem-logo.jpg
  • galeria-invest-logo.jpg
  • vikiv-logo.jpg
  • baf_logo.jpg
  • 18ker-logo.jpg
  • universal_leasing_logo.jpg
  • grundfos_logo.jpg
  • anton_logo.jpg
  • hodosi-logo.jpg
  • icecube-logo.jpg
  • fogaz_logo.jpg
  • mikrohitel-logo.jpg
  • swietelsky_logo.jpg
  • matakel-logo.jpg
  • penny_market_logo.jpg
  • serco_logo.jpg
  • telekom_logo.jpg