Általános információ

Tudjuk, hogy napjaink vállalkozásainak számos hitelcélja lehet! Valaki korszerűsíteni szeretne, van, aki eszközbeszerzésben gondolkozik. Akad, aki most indította vállalkozását, és a kezdő lendületre lenne szüksége!

A „KKV Technológia” Hitelprogramot azért hoztuk létre, hogy vállalkozásának fejlesztési igényeit maximálisan kiszolgáljuk!

Pár hete nagyon kikerekedett a szeme az egyik kollégámnak, amikor büntetést kapott az osztrák rendőrségtől, mert azt hitte, hogy csak a gyorshajtást nézik, és arra pont odafigyelt. Kedves szomszédaink azonban a követési távolság hiányát rótták fel neki: úgy érzékelte a műszerük, hogy vészfékezésnél abból csúnya karambol lett volna. A belső levelezésnek az lett a végső tanulsága, hogy itthon is örülnénk egy hasonló szabálynak.

Van egy jó hírünk:

az önjáró autók ezt az egész problémát meg fogják szüntetni.

Múlt héten Budapesten, az autóipari szoftverfejlesztő NNG-nél tanácskozott az intelligens közlekedési rendszerek kétszáz világszintű szakértője, akik az emberiség összes ezzel kapcsolatos tudásmennyiségét képviselték. A közlekedéstechnológia diplomáciai csúcstalálkozóján többek közt arról vitatkoztak, hogy miből legyen globális szabvány, miként beszélgessenek majd egymással a jövő járművei, hogy elkerüljenek mindenféle incidenst.

Fontos bemutatóra került sor Svédországban, a világ megismerhette a Mercedes tisztán elektromos meghajtású SUV modelljét, amely már értelmezhető hatótávolsággal kerül majd a szalonokba jövőre. Az EQC 400 4Matic debütálása igazi mérföldkőnek tekinthető, amely jelzi, egyre közelebb kerülünk az elektromos autók elterjedéséhez. Olyan időszak ez, amikor az előírások egyre szigorodnak, a piac fokozatosan pörög fel, de a robbanás még várat magára. Érzik ezt a németek is, akik láthatóan nem sietnek, az EQ almárka első modelljével nem akarják rárúgni az ajtót a világ járműiparára. Nem hoznak komoly újításokat, csupán a tőlük elvárt magas minőséget teszik le az asztalra, a lehetőségeikhez mérten. A Mercedes mozgástere ugyanis viszonylag szűkös volt, egy olyan autóval kellett előrukkolniuk, amely megállja majd a helyét az egyre erősebb piaci versenyben és azért remélhetőleg valamennyi pénzt is tudnak majd vele keresni, hogy a menedzsment ne vívja ki a befektetők haragját.

A 2016-os Párizsi Autószalon fordulópontot jelentett a Mercedesnél, ez volt az az esemény, ahol egyértelművé vált, nagyon is komolyan gondolják a németek az elektromos autózást. Dieter Zetsche, a vállalat vezére ugyanis bejelentette, EQ néven új almárkát hoztak létre, amelynek ernyője alatt készülhetnek majd a jövőben a Mercedes tisztán elektromos meghajtású modelljei. Ezzel a vállalat menedzsmentje érdemi lépést tett annak érdekében, hogy elkezdje felkészíteni a Mercedest egy olyan új korszakra, amely alapjaiban rengeti meg az autógyártás bő 100 éves üzleti modelljét.

A cég jövője szempontjából majdnem ennyire fontos eseményre került sor kedden, a Mercedes bemutatta első, értelmezhető hatótávolsággal rendelkező elektromos modelljét, az SUV szegmensben versenyző EQC 400 4Maticot. A világ ezzel megismerhette azt az autót, amely már kézzelfogható bizonyítéka annak, hogy a németek igenis időben léptek és elkezdték leküzdeni több éves lemaradásukat az elektromos autózás területén. A történethez viszont hozzátartozik, hogy hosszú és rögös út vezetett idáig.
 

A tíznapos autópálya-matrica díját 2950-ről 3500 forintra emelik - mondta Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter pénteken a kormányinfón.

Gulyás Gergely azt is bejelentette, hogy január 1-jétől mintegy 5,8 százalékkal emelkedik az e-útdíj, a plusz bevétel pedig közvetett formában egy “falusi útalapba” fog befolyni, ami lehetőséget biztosít arra, hogy a legkevésbé fejlett falusi útszakaszok fejlődjenek.

Forrás: vezess.hu

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. közlése szerint 2018 augusztus 25-én lépnek életbe a lezárások az M3-as 37-es és 45-ös kilométerszelvénye között. A tervek szerint 80 napig folynak majd a munkálatok Bag térségében, azaz csak az év végére nyerheti vissza az útszakasz autópálya-jellegét.