Az applikációt most véglegesíti a Magyar Biztosítók Szövetsége. Jó ötlet, mert a kék-sárga formanyomtatvány macerás, igaz, a digitális app sem pofonegyszerű, de ha sokat karambolozik, biztosan rutinná válik.

A kék-sárga balesetbejelentő nyomtatványt elég gyakran használjuk. Ötmillió kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) van az országban, és 160 ezer baleset történik egy évben. Vélhetően nincs autós, aki ne utálná ezt a papírt, elég kellemetlen pillanatokban kerül elő, bonyolult, nincs rajta elég hely, és az autósok jelentős része nem is tart magánál ilyet. Elvileg a biztosítóknál beszerezhető, de az online integrátoroldalak idejében ki az, aki bemegy egy biztosítóhoz.

Általános információ

Tudjuk, hogy napjaink vállalkozásainak számos hitelcélja lehet! Valaki korszerűsíteni szeretne, van, aki eszközbeszerzésben gondolkozik. Akad, aki most indította vállalkozását, és a kezdő lendületre lenne szüksége!

A „KKV Technológia” Hitelprogramot azért hoztuk létre, hogy vállalkozásának fejlesztési igényeit maximálisan kiszolgáljuk!

Pár hete nagyon kikerekedett a szeme az egyik kollégámnak, amikor büntetést kapott az osztrák rendőrségtől, mert azt hitte, hogy csak a gyorshajtást nézik, és arra pont odafigyelt. Kedves szomszédaink azonban a követési távolság hiányát rótták fel neki: úgy érzékelte a műszerük, hogy vészfékezésnél abból csúnya karambol lett volna. A belső levelezésnek az lett a végső tanulsága, hogy itthon is örülnénk egy hasonló szabálynak.

Van egy jó hírünk:

az önjáró autók ezt az egész problémát meg fogják szüntetni.

Múlt héten Budapesten, az autóipari szoftverfejlesztő NNG-nél tanácskozott az intelligens közlekedési rendszerek kétszáz világszintű szakértője, akik az emberiség összes ezzel kapcsolatos tudásmennyiségét képviselték. A közlekedéstechnológia diplomáciai csúcstalálkozóján többek közt arról vitatkoztak, hogy miből legyen globális szabvány, miként beszélgessenek majd egymással a jövő járművei, hogy elkerüljenek mindenféle incidenst.

Fontos bemutatóra került sor Svédországban, a világ megismerhette a Mercedes tisztán elektromos meghajtású SUV modelljét, amely már értelmezhető hatótávolsággal kerül majd a szalonokba jövőre. Az EQC 400 4Matic debütálása igazi mérföldkőnek tekinthető, amely jelzi, egyre közelebb kerülünk az elektromos autók elterjedéséhez. Olyan időszak ez, amikor az előírások egyre szigorodnak, a piac fokozatosan pörög fel, de a robbanás még várat magára. Érzik ezt a németek is, akik láthatóan nem sietnek, az EQ almárka első modelljével nem akarják rárúgni az ajtót a világ járműiparára. Nem hoznak komoly újításokat, csupán a tőlük elvárt magas minőséget teszik le az asztalra, a lehetőségeikhez mérten. A Mercedes mozgástere ugyanis viszonylag szűkös volt, egy olyan autóval kellett előrukkolniuk, amely megállja majd a helyét az egyre erősebb piaci versenyben és azért remélhetőleg valamennyi pénzt is tudnak majd vele keresni, hogy a menedzsment ne vívja ki a befektetők haragját.

A 2016-os Párizsi Autószalon fordulópontot jelentett a Mercedesnél, ez volt az az esemény, ahol egyértelművé vált, nagyon is komolyan gondolják a németek az elektromos autózást. Dieter Zetsche, a vállalat vezére ugyanis bejelentette, EQ néven új almárkát hoztak létre, amelynek ernyője alatt készülhetnek majd a jövőben a Mercedes tisztán elektromos meghajtású modelljei. Ezzel a vállalat menedzsmentje érdemi lépést tett annak érdekében, hogy elkezdje felkészíteni a Mercedest egy olyan új korszakra, amely alapjaiban rengeti meg az autógyártás bő 100 éves üzleti modelljét.

A cég jövője szempontjából majdnem ennyire fontos eseményre került sor kedden, a Mercedes bemutatta első, értelmezhető hatótávolsággal rendelkező elektromos modelljét, az SUV szegmensben versenyző EQC 400 4Maticot. A világ ezzel megismerhette azt az autót, amely már kézzelfogható bizonyítéka annak, hogy a németek igenis időben léptek és elkezdték leküzdeni több éves lemaradásukat az elektromos autózás területén. A történethez viszont hozzátartozik, hogy hosszú és rögös út vezetett idáig.
 

A tíznapos autópálya-matrica díját 2950-ről 3500 forintra emelik - mondta Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter pénteken a kormányinfón.

Gulyás Gergely azt is bejelentette, hogy január 1-jétől mintegy 5,8 százalékkal emelkedik az e-útdíj, a plusz bevétel pedig közvetett formában egy “falusi útalapba” fog befolyni, ami lehetőséget biztosít arra, hogy a legkevésbé fejlett falusi útszakaszok fejlődjenek.

Forrás: vezess.hu